zondag 27 juni 2010

De eerste bladzijde van Koninginnedag......

De binnenkant van de map heb ik bekleed met allerlei resten papier.
Vervolgens heb ik uit een een oude multomap de ringen gehaald en in het midden vast gezet met 2 grote brads.
De bladzijden heb ik gesneden uit chipboard, de hoeken zijn afgerond en zijkantjes geverfd.
Vervolgens cardstock in dezelfde maat gesneden en hierop gewerkt.De swirls heb ik gestempeld en zelf uitgeknipt.Het publiek komt van de cartridge "Going places".Onder de foto zit een label om op te schrijven.
Verder zijn er ponsen gebruikt. En bij het papier "Mellow",ook nog een restant van basicGrey Origins. Op de linkerkant van de kaft heb ik het journaal geschreven en verder bewerkt.

1 opmerking:

  1. Wauw, Elly, heel erg mooi! Ook de uitgeknipte swirls lijken erg leuk.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen