dinsdag 21 september 2010

Een kerstkaartje.

Vind het best lastig om me al in te leven in de kerstsferen,maar gelukkig kan ik al wel inspiratie opdoen op andere bloggen.
Het stempeltje vind ik erg mooi en dat werkt ook stimulerend.


Het stempeltje is van Lili of the Valley.Ik heb het in Engeland besteld,maar ik zag op de blog van Cards by Tiets,dat er een deel ook in Nederland te koop zijn bij Creashop Duymelot.


Het papier is nog uit de restanten doos. De kerstroos is een stans van Bosskut met stickles bewerkt, de andere roosjes zijn van eigen hand.
De label heb ik geschreven,maar ik overweeg nog om een nieuwe te maken met de computer.

2 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart! Mooie ijskleuren en de glitters lijken ook erg mooi.
    En wat het labeltje betreft: je hebt een mooi handschrift, dus ik vind 't labeltje prima ;-)
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stempel El, ook hele mooie kleuren. En laat dat labeltje maar zitten hoor, niks mis mee!
    Groetjes, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen