vrijdag 3 september 2010

Mijn eerste kerstkaart.

Het maken van kerstkaarten schiet er bij mij vaak bij in.
Ze worden in alle haast gemaakt en soms moet ik het nog aanvullen met gekochte kaarten.
Ik zie op een aantal blogs al kerstkaarten voorbij komen,dus ik dacht :"Ik begin er nu mee,waarom niet!".
De restanten van vorig jaar opgezocht en dat was nog genoeg om een aantal kaarten te maken.


Nu had ik voor een ander kaartje de verkeerde maten cardstock afgesneden,weggooien was jammer en dat is mijn basis geworden.
Op de label kan ik de namen van de familie opschrijven.

Het is een digi-stempel van Sassy Ceryl, uitgeknipt en op een gestanste ondergrond geplakt.
De hulstblaadje zijn gesneden met de cricut, er zijn kleine rode kraaltje opgeplakt,de bessen.
De sneeuwsterren zijn geponst met een pons die ik al erg lang heb.
Tekst stempels zijn van Justrite.

3 opmerkingen:

  1. Wauw, een schitterende kerstkaart!
    En je kunt inderdaad niet vroeg genoeg beginnen ;-)
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig kaartje, vind de "deurtjes" en het labeltje helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elly, Je bent al goed bezig zie ik. Is erggg leuk geworden.

    Groetjes, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen