vrijdag 31 augustus 2012

Even wennen......

Ik zit met een heerlijke fleecevest aan achter de computer,het is koud..... we hebben een behoorlijke weersomslag!.
Vanochtend viel het met bakken uit de lucht en op enkele plaatsen zijn heel wat mm gevallen.
Mijn auto zag er in elk geval weer mooi schoon uit, maar die arme kinderen die bij ons in de omgeving afsluiting van de speelweek hebben.
Morgen ga ik met Willy naar Zwolle naar de Knotsgekke kaarten/en scrapdagen, kijken wat voor leuks we daar kunnen zien.
Af en toe maak ik tussendoor een kerstkaartje, anders moet er in december in één keer zoveel.



Het kaartje is van rest papier,waarvan ik niet meer de naam weet.De stansen zijn van memorybox, plaatje van internet en een digi tekst stempel van  http://scrap-a-licious-times.blogspot.com.
Alles is gemaakt op craftpapier,die ik geembost heb en rondom bewerkt is met wit acrylverf.


18 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Elly, mooi sfeer heb je gecreëerd! Nostalgische uitstraling ook, past goed bij kerst. Wens je alvast veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er gaat zo'n prachtig nostalgisch gevoel van je kaart uit Elly, schitterend!
    Met dit weer wil het wel lukken met de kerstkaartjes, ik zit er ook weer midden in!
    veel plezier morgen, wees maar bij dat je vandaag niet gaat want dan was je doorweekt geweest en weggeblazen!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Elly....kerst straalt er vanaf.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Elly!!
    veel plezier morgen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en sfeervolle kaart!
    Heel veel plezier morgen in Zwolle!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwwwww Elly,Wat heb je een schitterende kaart gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige nostalgische kaart. Echt al kerstsfeer. De mal van Memory box vind ik erg mooi. Tot morgen!
    Groetjes, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAUW, Elly!! Wat een hele mooi nostalgische kerstkaart. Ik wens je voor morgen heeeeeel veeeeeel plezier in Zwolle. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi kerstkaartje Elly, erg leuk! Veel plezier op de beurs morgen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook lekker mijn fleece vest aan hoor!
    Mooie kaart heb je gemaakt veel plezier in Zwolle.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart!! En veel plezier morgen in Zwolle!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kerstkaart! En we hebben nog wat overgelaten in Zwolle voor de mensen die morgen gaan ;-)
    groetjes en veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je weer een schitterend
    kaartje gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja wat een weer was het vandaag hé, je waaide bijna je broek uit. Maar je kaart is echt helemaal super geworden Elly, ik vind het een prachtige kerstkaart.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi hoi

    ja het was bar en boos net herfst. Maar vandaag wordt het een mooie dag. Ik ben wel snotverkouden geworden maar ja wat wil je met dit weer!!! Ik hoop dat je veel leuke dingen heb kunnen kopen in zwolle en dat het erg gezellig was.Je kaart is weer een plaatje een cadeautje om te krijgen.
    fijn weekend gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schitterend kaartje Elly, zoals Marjan en Irene al schreven vond ik ook dat het kaartje een nostalgische uitstraling heeft. Warme kleuren en die stans is prachtig!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Elly
    leuk dat je bericht achter gelaten heb om mijn blog. wat maak jij mooie kaartjes zeg

    gr marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow prachtige kaart in Anton Pieck stijl.
    Super kleuren erg mooi.
    Ik ben ook in Zwolle geweest we hadden elkaar wel tegen kunnen komen haha
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen