zaterdag 25 augustus 2012

Zucht,nog een verslaving.........

Oeps, het is al enige tijd geleden dat ik iets op mijn blog heb gepost........
Tijdens mijn vakantie heb ik de E-reader ontdekt, en ik heb gemerkt dat het zéér verslavend is!
Voordat je het weet is er heel veel tijd voorbij, maar er komen  veel verjaardagen aan van mensen die op een zelf gemaakt kaartje rekenen.
Een reden om me los te rukken uit de romantiek en de thrillers en aan de slag te gaan.

 
 
Ik heb me voor een deel laten inspireren door een voorbeeld uit Cards and more, en daar heb ik mijn eigen dingen aan toegevoegd.
Er is gesso aan te pas gekomen, ik heb wit acryl verf gebruikt, geembost, vlindertjes van xenos en het papier is van BasicGrey "Picadilly",uiteindelijk is dit het resultaat geworden.


Deze kaart wil ik graag mee laten doen aan BasicGrey challengeblog.

16 opmerkingen:

  1. Wooow Elly wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Ik vind hem super apart en mooie kleuren. Mooie achtergrond en je bloem doet het geweldig.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt..lezen is ook leuk...jammer dat ik er geen geduld voor heb..haha .

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, mooie achtergrond, supermooie kleuren,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lezen is zooooo heerlijk maar hier schiet het er door het kaartjes maken helemaal bij in (helaas). De krant wordt wel elke morgen gespeld maar dat is het dan wel zo'n beetje tenzij het hel warm is, dan lekker onder de sol met een boek en lezne tot het uit is!!!!
    Maar je kaartje is een beauty Elly en je moet hem inzenden bij het Basic Grey Challenge blog!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaart.... o ja ik heb er ook één een e reader, ideaal voor in de trein en op vakantie, gewoon je hele boekenkast mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Elly, heel erg mooi zo qua kleur.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, Elly wat een bjoetie. Die oranje bloem is echt een eyecatcher. Schitterend geheel, met dat prachtige papier en embossing en andere leuke details. Boeken lezen, mmmmmm, ook een hobby van mij.Maar wat erg op een laag pitje staat door het kaartenmaken. LOL, precies de omgekeerde wereld met jou. Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, die bloem springt er inderdaad meteen uit! Net als jij hou ik erg van lezen, maar meer van kaartjes maken. Lezen doe ik in bed,een poosje voor het slapen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je gemaakt mooie kleuren ook zo bij elkaar.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterende kaart Elly!! Heel mooi met die embossing en gesso, en die bloem is super, een echte blikvanger!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk dat een van die jarigen hier erg blij mee gaat worden! Heel mooi kaartje.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi hoi
    mooi kaartje echt super.
    Ik heb ook een e reader gekocht kobo geweldig. Je blijf lezen heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja lezen is zo verslavend... als ik aan een boek begin doe ik niets meer en moet het uit! Mooie kaart! Vind die bovenste embossingfolder erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Elly! wat een super mooi kaartje heb je weer gemaakt.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een super mooie kaart!! Heel mooi design! Heel chique!! Lezen is inderdaad verslavend, zodra ik kon lezen ben ik eraan verslaafd, ik lees elke dag, al is maar 5 min tussen door. Een E-reader heb ik (nog) niet, ik ben wel blij dat de Bieb bestaat! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw so beautiful, lovely colours
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen